zaterdag 31 januari 2009

Nieuwe foto's van mijn schatjes















Ik heb ruim een week (2 nu denk ik) overgeslagen wat betreft nieuwe foto's van de pups. Het kwam er gewoon niet van. Maar ze zijn inmiddels 4 week en groeien als kool.

Toen ze rond 14 dagen waren gingen de oogjes en oortjes open. Inmiddels lopen vrolijk waggelend rond in hun hok. Deze heb ik inmiddels ook wat groter gemaakt.

Met Cody gaat het ook goed, ze heeft wel last van van uierontsteking dus ik moet er voor zorgen dat de pups die goed leegzuigen. Maar ze heeft minder zin om die keintjes melk te geven. Al dat gehannes ook aan je, kan me wat bij voorstellen hoor, 7 van die monden te voeden. Daarom ben ik nu ook begonnen met het bijvoeren van de pups.


Er zijn inmiddels die verkocht, 3 blonde reuen. Ik heb advertenties gemaakt en bij verschillende winkels opgehangen. We zullen zien hoe het gaat. We kunnen er voorlopig nog zelf even van genieten.

Geen opmerkingen: