woensdag 7 mei 2008

MIJN VADER IS ER!!!!!!!!!!!!

In eerdere berichten heb ik geschreven dat mijn vader een sponsorwandeltocht aan het lopen was. Hij liep voor Stichting Child Learn Nederland van Weert naar Luzy. Dit ligt in Frankrijk, de Morvan. Deze tocht van meerd an 700 kilometer deed hij samen met vriend en oud-collega Henri.
Vandaag, woensdag 7 mei, zijn ze aangekomen op de eindbestemming. De dag ervoor had ik mijn vader nog een sms gestuurd om hem aan te moedigen. Hij schreef dat hij de volgende dag nog 30 kilometer moest en blij was dat dan de tocht klaar was. Hij was moe. En eindelijk was het zover vandaag, Ik kreeg een korte maar zeer duidelijke sms: We zijn er!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fantastisch papa en Henri. Ik neem mijn petje voor jullie af en we zijn allemaal bere trots op jullie. Naast een fantastisch persoonlijke prestatie zetten jullie ook een geweldig voorbeeld neer voor de kinderen waar jullie je voor inzetten: alles kan als je je ervoor inzet.

Mijn vader kan nu bijkomen van zijn prestatie op de mooiste en gezelligste camping van Frankrijk; Chateau Chigy te Luzy. Henri neem een korte pauze maar zal nog vele honderden kilometers gaan lopen. Zijn eindbestemming is Rome. Heren, geniet er even van.

Geen opmerkingen: