donderdag 1 juli 2010

VERVOLG: DE WEDSTRIJD MET ORANJE KOEIEN!

Ja, het is gebeurd enkele keoien hebben een Nederlands kleurtje gekregen. Het was de bedoeling dt alle melkkoeien een leuk kleurtje kregen maar dat was niet haalbaar helaas. Maar men kan zien dat wij voor Nederland zijn.
Ik was deze week in het dorp geweest om opzoek te gaan naar verf. Vanmiddag was ik hier weer even en het heeft wel een indruk achter gelate nwant ze vragen allemaal of ik inmiddels al verf gevonden heb en de koeien geverfd heb. TUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier komen vast enkele foto's.








2 opmerkingen:

fam. Middelkoop zei

Yvette, zijn alle koeien al oranje, want we gaan weer winnen hoor vanavond!

Yvette en Erwin zei

Ik heb niet meer koeien oranje geverfd, ze vinden het niet echt leuk die schatjes. Maar ik doe gewoon andere dingen, t-shirts maken op school, oranje cakejes uitdelen. Ik vervul mijn Nederlandse taak hier wel, haha. En vanavond zal het moeten gebeuren!