woensdag 17 maart 2010

meer foto's van het bezoek van mijn ouders




Amy bij de waterval














Uiteten, alweer, bij Menegatti.













Uiteten in de Club, héééérlijk.












's avonds lekker kopje koofie op de veranda.











Voor wie is welk kadootje













Kerstavond



Samen op de foto; Yvette, Amy en Nanning












Durf het bijna niet te schrijven, weer uiteten bij de pizzaria












Erwin jr op de trekker, wat een stuk zeg, stoer.













Dit waren de foto's betreft het bezoek van mijn ouders. Het is alweer even geleden dat ze hier waren maar blijft leuk. Ze hebben het ook erg leuk gevonden want ze hebben alweer plannen om hier naartoe te komen. In april 2011 zou mijn moeder hier graag haar verjaardag willen vieren, dus wie weet. Ze zijn altijd welkom en we gaan alvast bedenken welke karweitjes we hebben.



4 opmerkingen:

fam. Middelkoop zei

Ik dacht koken jouw hobby was Yvette?

Yvette en Erwin zei

Je hebt gelijk, koken WAS mijn hobby. Hier is het anders, veel meer werk en tijd kost het eten koken hier en uiteten is ontspanning hé.

Mascha zei

Hoi,

Kunnen jullie het geloven dat het al weer een jaar geleden is dat we bij jullie waren!! Vrolijk pasen jongens. Ik mis nu al jullie chocoladetaart, chocoladeeitjes en gezelligheid! We zijn nu al ruim een maand in NL, en langzaam vinden we weer onze draai. Maar wat verlang ik naar een heerlijke caipirinha op het terras!

Dikke kus van ons

Mascha en Edwin

Yvette en Erwin zei

Hoi Mascha en Edwin,

Ja een jaar gaat snel hé. Chocoladetaart en caipirinha kun je nog altijd een keer komen eten en drinken. Tijdens een wereldreis of gewoon, je weet het altijd welkom. Er was overigens weer veel trekker werk voor Edwin, waar ben je nu! We volgen jullie weblog ook nog steeds. Ik herkend dat gevoel: lekker volkorenboterham met kaas of echte pindakaas. MMMMMMMM
Veel geluk en succes met het vinden van een baan Masch en Edwin met de baan die hij nu heeft.

Liefs van Erwin, Yvette en de kids.