maandag 8 februari 2010

meer foto's van mijn ouders bezoek.

Zoals ik al eerder had geschreven zijn mijn ouders vier weken bij ons op bezoek geweest in Carambeí. Er zijn veel foto's gemaakt maar door het vele plak en knip werk om de foto's tussen het verhaal te krijgen heb ik er een apart bericht van gemaakt. Hieronder kunnen jullie de eerste rij met foto's zien die er gemaakt zijn.


Hier zijn we bij familie de Wulf in Ponta Grossa. Ze hebben heerlijke wijenen en likeuren op basis van bramen.


























Mijn ouders gingen met de kinderen naar Curitia.
























Pech met de bus


















De voerfabriek













Ik had het koud en papa en mama liepen in hun t-shirt!














Een kerk in Ponta Grossa















Even uitrusten hoor!















Hout bekijken en bestellen.













De winkel waar ik veel bouwspullen koop












DE BONBON WINKEL! HEEL BELANGRIJK EN SUPER LEKKER.














Suzanne loopt op het nieuwe plein van Carambeí.













Uiteten in de Club, Erwin jr wil niet gekust worden door zijn mama, stom hé!














Papa aan het werk in de berging voor het maken van de nieuwe wasbak.












Opnieuw aan het werk, grasmaaien



















Even een onderonsje tussen oma en Amy







Opnieuw uiteten in een nog rustig Pizza restaurant. De lekkerste pizza's van Carambeí







Hier zien jullie Hoelahoep, onze Jersey pink.










Amy met Amy Ytje













Oliebollen bakken!













DE BITTERBALEN, alleen nog even in de frituurpan en dan..........smullen














VUURWERK











Nog even de fles geven aan Amy Ytje









Er komen nog meer foto's ..................................................


2 opmerkingen:

Unknown zei

He Yvet,
Wat leuk om de verhalen te lezen en foto's te zien! Is het plein van Carambeí al klaar?!? dat hebben ze snel gedaan!
Hoe istie met lesgeven, ik hoorde dat je al was begonnen met de kleinsten.
Hier ist goed, het lenteweer begint door te breken: heerlijk :)
groetjes!

Yvette en Erwin zei

Hoi Karolien,

Het plein is nog niet af, had je dat wel verwacht? Ik ben inderdaad begonnen met lesgeven, Pre 1,2 en Ano 1 en 2. Angela geeft de andere groepen les. Het wachten is op Yvonne, de nieuwe juf. Ik zal je binnenkort mailen. We hebben trouwens ook onze eerste rode kalveren, prachtig jo. De eerste heet Beauty, tweede Bonita en de derde Beverly. Ik heb al foto's en komen gauw op het blog.
Groetjes van ons allemaal.
Yvette